Анохіна Т.В. слоган сайта
Главная » Статьи » Уроки

Образотворче мистецтво

Тема. Усвідомлення вибору аркуша паперу залежно від форми об’єкта      зображення. Розмаїття форм. Малювання фарбами «Веселий сніговик».

Мета. Актуалізувати знання учнів про холодні кольори. Формувати вміння     правильно вибирати положення аркуша залежно від форми зображення. Вчити об’єднувати в одному малюнку зображення декількох предметів, поєднуючи їх загальним змістом. Удосконалювати навички роботи з фарбами. Розвивати образне мислення, зорове й емоційне сприйняття, відчуття форми, дрібну моторику руки, увагу, спостережливість, допитливість. Виховувати любов до чарівної природи взимку та охайність під час роботи фарбами.

Обладнання.  Ілюстрація «Зимові розваги дітей», малюнки сніговика, таблиці – схеми, модель сніговика, фарби, альбоми. 

ХІД УРОКУ

І.Організаційна частина.

ІІ. Вступна частина.

1.Вступна бесіда за ілюстрацією «Зимові розваги дітей».

  • Яка пора року зображена на малюнку?
  • Чим займаються діти?
  • Чи доводилося вам взимку ліпити сніговика?
  • Як ви це робили?
  • Як зображує художник красу зими?
  • Які кольори він використовує у своїй роботі?
  • Ми вже знаємо, що найбільше білого кольору ми бачимо взимку. Усе навкруги вкриває Зима пухнастою білою ковдрою. На білому снігу, мов на білому аркуші, вона створює свої казкові малюнки.

2. Мотивація навчальної діяльності.

  • Відгадайте загадку. Про кого йдеться?

Руки - віти. Ніс – морквина.

Мешкає коло ялини.

Він до холоду вже звик -

Наш кумедний…(сніговик)

  • Діти, от зараз я розповім вам історію одного маленького Сніговичка. А було це так. Зліпили діти Сніговичка, поставили в глибині двору та й забули. Сніговичок довго стояв на одному місці в самоті. Одного разу він наважився звернутися до собаки. Ввічливо привітався, назвав своє ім’я. Але той не звернув на його уваги.

«Нецікаво з таким спілкуватися – стоїть, як стовпчик, не вміє не те що бігати, навіть ходити!» - засумував Сніговичок.

«Незабаром пригріє сонечко, я розтану. Невже ж справжнього, доброго друга так ніколи і не зустріну?»

  • А як би ви вчинили, коли Сніговичок запропонував вам свою дружбу?

3. Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Сьогодні на уроці ми намалюємо друга – Сніговичка добрим та веселим, таким, яким ви його собі уявляєте, а також будемо вчитися правильно розміщувати Сніговичка на малюнку.

4. Правила роботи і техніка безпеки.

  • Для того, щоб намалювати красивий малюнок потрібно правильно обрати формат малюнка.

Якщо форма витягнута-це вертикальний формат, а якщо видовжена – горизонтальний.

  • Який формат ви оберете? Чому?
  • Під час виконання роботи ви повинні пам’ятати, що
  1. Головне зображення на малюнку не приховується по кутках, а розташовується посередині.
  2. Головне зображення на малюнку не повинно бути завеликим або замалим.
  3. Малюємо чистими фарбами і ретельно вимиваємо пензлик, коли переходимо від одного кольору до іншого.
  4. Під час роботи не розмахуємо пензлями і не крутимося.
  5. Обережно поводимося з водою і фарбами.

5.Сприймання і аналіз зразка вчителя.

  • Діти, з яких форм складається сніговик?
  • Скільки куль необхідно виліпити, що утворився сніговик?
  • Які ще деталі обов’язкові?
  • А додаткові атрибути?
  • За бажанням намалюйте снігові замети, будинок, ялинку, кущі.

6.Показ послідовності виконання роботи.

  • Давайте пригадаємо, з чого починають малювати сніговика?
  • Якими кольорами слід його зображувати? Чому?
  • Що ще крім сніговика намалюємо?

ІІІ. Основна частина.

Практична робота учнів

ІV. Заключна частина.

  1. Виставка робіт.
  2. Аналіз і оцінювання робіт.
  3. Підсумок уроку.
Категория: Уроки | Добавил: tanuskakrykova (06.11.2016)
Просмотров: 676 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Меню сайта
Категории
Уроки [13]
Методика проведенния урокив
Сценарії свят [12]
Сценарії шкільних свят з повним описом проведення.
Документи [0]
Необхідні документи в початковій освіті
Вход на сайт
Поиск
Всего чел. на сайте: 5
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0

Новых сегодня: 0
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
<
Cегодня нас посетили