Анохіна Т.В. слоган сайта
Главная » Статьи » Уроки

В категории материалов: 13
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

Українське читання урок-проект

Воскресенье 18:44

КАЗКИ ІВАНА ФРАНКА

Українська мова

Воскресенье 18:40

Тема. Розрізнення слів з коренями, що звучать однаково, але мають різне значення.

Мета. Навчати  учнів розрізняти групи слів, в яких корені звучать і пишуться однаково, але значення мають різне;  розвивати вміння аналізувати, визначати головне;  виховувати любов до рідної мови.

Образотворче мистецтво

Воскресенье 18:36

Тема. Усвідомлення вибору аркуша паперу залежно від форми об’єкта      зображення. Розмаїття форм. Малювання фарбами «Веселий сніговик».

Мета. Актуалізувати знання учнів про холодні кольори. Формувати вміння     правильно вибирати положення аркуша залежно від форми зображення. Вчити об’єднувати в одному малюнку зображення декількох предметів, поєднуючи їх загальним змістом. Удосконалювати навички роботи з фарбами. Розвивати образне мислення, зорове й емоційне сприйняття, відчуття форми, дрібну моторику руки, увагу, спостережливість, допитливість. Виховувати любов до чарівної природи взимку та охайність під час роботи фарбами.

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

Воскресенье 18:30

Тема. Звуки [т], [т′]. Позначення їх буквами Тт («те»). Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Опрацювання казки « Котик і Півник».

 

Мета: ознайомити учнів з буквами Тт («те»), їх алфавітною назвою та звуковим значенням;продовжувати робити звуковий аналіз слів із твердими і м’якими приголосними;  виробляти навички читання складів, слів з буквою т («те»); вчити читати текст діалогічної будови;

 розвивати логічне мис­лення, увагу, фонетичний слух, комунікативні уміння; сприяти розвитку  артикуляційно-вимовних умінь учнів.

виховувати доброзичливість та бажання допомагати іншим.

Навчання грамоти

Суббота 19:56

Т е м а. Вивчення букви "це", звуків [ц], :[ц'] . Казка "Пригоди Цвірінчика

і Цибулинки".

Мета.                 

.  Вивчити нову букву і звуки, які вона поз­начає. Вчити дітей

артикулювати звуки [ц], [ц'],

  • розвивати фонематичний слух. Формувати  навички читання, збагачувати, активізувати словник учнів,розвивати граматичний лад мовлення, зв'язне мов­лення, пам'ять, інтерес до слова.

Урок природознавства

Понедельник 19:07

Тема: Звірі.
Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про тварин, зокрема про звірів, розширити знання про деяких диких тварин, учити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі, учити описувати спільні і відмінні ознаки тварин; прищеплювати любов до природи, бережливе ставлення до тварин.

Обладнання: малюнки, таблиці, загадки з використанням мультимедійних засобів, ребуси.

Навчання грамоти

Понедельник 18:30

Т е м а. Вивчення букви "це", звуків [ц], :[ц'] . Казка "Пригоди Цвірінчика
і Цибулинки".
Мета.
. Вивчити нову букву і звуки, які вона поз¬начає. Вчити дітей
артикулювати звуки [ц], [ц'],
• розвивати фонематичний слух. Формувати навички читання, збагачувати, активізувати словник учнів,розвивати граматичний лад мовлення, зв'язне мов¬лення, пам'ять, інтерес до слова.

Урок природознавства

Понедельник 18:26

Тема уроку. Дерева, кущі, трав’янисті рослини.
Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини.
Мета уроку: поглибити знання учнів про дерева, кущі, трави;
їхні істотні ознаки; сформувати поняття: однорічні,
дворічні, багаторічні рослини; формувати вміння
порівнювати, виділяти істотні ознаки; виховувати
бережливе ставлення до природи.

Урок природознавства

Понедельник 18:24

Тема. Чи можуть рослини захищатися. Охорона рослин.

Мета: формувати уявлення про ознаки пристосування рослин до винищення тваринами і людьми, про причини зникнення рослин у природі та шляхи їх збереження; вміння розрізняти ознаки пристосу¬вання в окремих рослин до знищення; формувати вміння використо¬вувати знання у новій ситуації, спілкуватися в процесі спільної діяль¬ності; виховувати здатність сприймати красу природи, потребу її охо¬роняти й примножувати.

Урок природознавства

Понедельник 18:22

Тема уроку. Розмноження квіткових рослин. Як виростити нову
рослину з насінини і без насіння.
Досліди ( визначення умов розвитку і росту рослин;
вплив різних умов на ріст і розвиток рослин).
Мета уроку: формувати уявлення про розмноження квіткових рослин,
умови проростання насінини ( тепло, вода, повітря ),
умови росту й розвитку рослин ( тепло, вода, повітря,
світло, поживні речовини) , сформувати уявлення про
способи вегетативного розмноження рослин
різними органами, формувати вміння розмножувати
кімнатні та інші рослини, виховувати спостережливість,
естетичні смаки, розвивати пізнавальні здібності.

1-10 11-13
Меню сайта
Категории
Уроки [13]
Методика проведенния урокив
Сценарії свят [12]
Сценарії шкільних свят з повним описом проведення.
Документи [0]
Необхідні документи в початковій освіті
Вход на сайт
Поиск
Всего чел. на сайте: 5
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0

Новых сегодня: 0
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
<
Cегодня нас посетили